Buikpijn door......GUESS, UGGS en A&F! - Reisverslag uit Epsom, Verenigd Koninkrijk van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu Buikpijn door......GUESS, UGGS en A&F! - Reisverslag uit Epsom, Verenigd Koninkrijk van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu

Buikpijn door......GUESS, UGGS en A&F!

Door: biebinengeland

Blijf op de hoogte en volg Bibi

16 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Epsom

Hi allemaal!
Zo dan is er al weer een week voorbij! Deze week heb ik de cultuur ingeruild voor mode & shoppen! Ik ben deze week alweer 2 x naar Londen geweest! Vrijdag was Jemima een dagje vrij van school en omdat ze wist dat ik best wel van shoppen houd wou ze mij wat laten zien! Dus vrijdag gingen wij op weg naar Westfield met Jemima en haar vriendinnetje Phoebe! Jemima had me voorbereid op wat er komen zal, maar het was nog mooier, groter en luxer dan ze vertelde! Westfield is het grootste shopping centrum in Londen! Nou het is echt ( zoals ze hier zeggen) massive! Ik heb de hele dag buikpijn gehad omdat ik zoveel wou kopen maar het niet kon! Ik liep echt rond als een kip zonder kop; ‘’Girls look the UGGS store’’, ‘’aaaahw girls there is the GUESS store’’, ‘’Jemima come, there is the Zara’’! Nou ja jullie zullen vast wel voor je zien nu hoe ik daar rond liep met mijn chagrijnige hoofd, omdat ik jaloers was op al die vrouwen die WEL met hun 10 designers tassen vol met nieuwe kleren en schoenen liepen! Ik ben blij dat ik geen credit card heb aangeschaft, want dat had de kaart niet overleefd! Ik heb deze dag ook het lekkerste koekje van m’n leven gehad, dit koekje bracht me echt even in de hemel! ( dus heb er daarna nog maar 1 gekocht om mijn buikpijn te vergeten)! Er was daar een soort van shopje met alleen maar vers gebakken koekjes met warme chocolade en alle smaken die je maar wilde, goddelijk! Het was dus afgezien van mijn financiële status een hele leuke en gezellige dag met de meiden! Vrijdag avond zijn we ook nog gezellig met de familie uit eten geweest bij een steakhouse hier verder op! Daar heb ik heerlijk genoten van al het vlees ,omdat we hier thuis nogal veel groenten en vis eten!
Omdat Kirby en ik de vorige keer een super geslaagde dag hebben gehad in Londen vonden we dat we maar weer moesten gaan! Dus zondag zijn we weer naar Londen geweest! Kirby had de dag ervoor tickets geboekt voor een rondleiding bij Arsenal! Dus daar stonden we om half 12 als enige meiden tussen allemaal mannen en kleine ‘’ Arsenal- fans’’ die vol behangen waren met Arsenal truien, mutsen en t-shirts! Volgens mij vonden ze ons maar een stel ‘’Huppelkutjes’’!Het was super leuk om het hele stadion te zien! Helaas was de jacuzzi in de kleedkamer niet gevuld met mooie gespierde voetballers, het enige minpunt aan de rondleiding! Na de mislukte poging van vorige week hebben we met wat nieuwe informatie en een foto( Dankjewel Milou) de Abercrombie&Fitch deze week wel gevonden! Wat een winkel zeg, het is een winkel, museum en disco tegelijk! Het lijkt onmogelijk, maar het is echt zo! Iedereen die er werkt is model dus je hebt niet alleen de kleren waar je naar hoeft te kijken! De winkel ruikt zelfs lekker! Jammer genoeg mag je geen foto’s binnen maken dus jullie moeten toch echt zelf een kijkje nemen! Helaas kwam de buikpijn van vrijdag weer omhoog en Kirby kreeg hetzelfde gevoel dus we hebben de winkel maar snel weer verlaten! Daarna zijn we nog naar Covent Garden geweest! Dit is volgens mij het oude gedeelte van Londen! Daar is een overdekt marktje met allemaal kleine boetiekjes en leuke restaurantjes en omdat het natuurlijk bijna kerst is was het allemaal extra mooi aangekleed! Het was dus weer een heerlijk weekend! Als je nog wat foto’s wil zien hier onder staat een link.
XOXO B.

http://picasaweb.google.com/105142333833464065620

  • 16 November 2010 - 22:46

    Kirby!:

    Wat een dag weer he!!!!:)
    zin in morgenavond!

  • 16 November 2010 - 22:47

    Kirby:

    Foto's zijn nu te zien, gelijk onze picknickactie!

  • 17 November 2010 - 06:47

    Milou:

    Yeahh! De A&F winkel is gevonden :D haha.

  • 17 November 2010 - 17:56

    Chantal:

    Hey bieb!

    Ben jen nog wel als au pair aan het werk daar haha? Fantastisch om weer te lezen! Zelf kan ik alleen meepraten over het gezellige covent garden dus zo te horen moet ik nog maar eens een keer naar Londen.. Mocht ik binnenkort de staatsloterij nog winnen dan neem ik je hoogstpersoonlijk mee om te shoppen en hoef je niet te letten op de prijskaartjes haha!

    Ik wacht je volgende verhaal weer af :-)

    Liefs Chantal

  • 18 November 2010 - 11:38

    Lidy:

    Hai Biebje ...
    Wat fijn dat je 't daar zo naar je zin hebt! Ik heb je foto's ook even bekeken, gaaf hoor! Ik kan me heel goed voorstellen dat je buikpijn krijgt als je zoveel moois ziet maar niet de middelen hebt om ze te kopen, bah bah bah, ik leef met je mee. Ik hoop zelf ook dat ik snel weer eens naar Londen kan gaan want wist je dat ik er een broer heb wonen? Hij woont in Kingston upon Thames in Surrey, dus ik weet wel hoe Londen is en dat het daar nóg mooier is in de periode voor de feestdagen. Maar kop op meid, er zijn meerdere dingen die mooi zijn en die zijn gratis ;)

    Groetjes en nog veel plezier, Lidy

  • 19 November 2010 - 13:03

    Merijn:

    Hey Bibi,

    Het is leuk te lezen dat je het zo gaaf hebt! Die Engelse cookies schijnen de beste te zijn! Breng je er wat mee terug?

    Hou ons op de hoogte met je leuke verhalen en veel plezier!

    Liefs Merijn

  • 22 November 2010 - 23:51

    Emmy:

    He Bieb, Ik heb je gisteren ook een berichtje gestuurd maar denk dat er iets fout is gegaan. Leuk zeg dat je het nu zo naar je zin hebt. Gister met je moeder naar Life en Cooking geweest. Je moeder denkt dat ze ontdekt is!!! Tjonge jonge, die zat met de camera te flirten joh! (of was het de cameraman???) Maar goed, leuk om de foto's te zien en je verhalen te lezen. Ik hou je in de gaten.
    Dikke kus van mij maar natuurlijk ook van Martin en Sil.

    XXX tante Emmy (hihi)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Epsom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2011

Laatste 3 weken!

12 Mei 2011

Ja, ik kan nog schrijven!

20 Januari 2011

Londen & Cambridge.

14 December 2010

De klokt gaat sneller in Halesworth...

21 November 2010

Ander uitzicht....
Bibi

Hi allemaal! Ik zal binnenkort (hopelijk 1e week van Oktober) vertrekken naar Engeland! Daar zal ik the Nanny worden van een gezin! Daar zal ik op de kinderen passen en thuis licht huishoudelijk werk doen!

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 18153

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 30 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: