Laatste 3 weken! - Reisverslag uit Halesworth, Verenigd Koninkrijk van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu Laatste 3 weken! - Reisverslag uit Halesworth, Verenigd Koninkrijk van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu

Laatste 3 weken!

Door: Bibi

Blijf op de hoogte en volg Bibi

21 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Halesworth

Hi allemaal,
Ik weet eigenlijk niet of iemand dit nog leest, maar ik dacht ik ben het avontuur begonnen met fanatiek schrijven dus laat ik het dan ook maar afsluiten met een verhaal. Ik ben namelijk begonnen aan mijn laatste 3 weken!
8 Juli zal thomas komen en hier een heel gezellig laatst weekend te hebben met Opa en oma en een show op zaterdag bij Hevingham hall. Maandag heeft zara een feestje georganiseerd en natuurlijk het zal Zara niet zijn als dat niet zomaar een feestje is! Het is namelijk “ The queen’s garden leaving party’’ . Iedereen moet verplicht een hoed op en ik moet rond gaan lopen met een kroontje op mijn hoofd, vind het nu al een giller! Er komen denk ik 6 gezinnen waar ik op gepassen heb of veel tijd mee heb doorgebracht! Echt super lief en heb er nu al zin in!
Nou wat heb ik de afgelopen tijd gedaan! Het zijn hectische weken geweest! Charlie moet elke dag op en neer naar school dus zara is veel weg en vooral heel druk! Dus ik heb heel veel gezellige leuke dingen gedaan met Eme! We gingen maandags naar een dansklasje en op woensdag hadden we altijd zwemles met ons lieve vriendinnetje Billy ! Eme groeit echt zo erg en haar praten wordt ook elke dag beter!
Heb ondertussen ook mijn Engelse test gehad! Ik was best wel zenuwachtig maar na wat tips en positieve woorden van mijn leraar hebben we het maar gewoon gedaan! Moest helemaal naar colchester ( 1.5 uur verder op) voor wel geteld 15 minuten dus de hele familie zat natuurlijk in de knoop met Eme omdat bibi 2 dagen weg was, dan merk je pas hoe erg ze eigenlijk iemand nodig hebben hier! Maandag had ik mijn speaking gedeelte met mijn vriendinnetje en klasgenootje Kadi en dat ging heel goed denk dus dat dat wel goed zit! Daarna gingen we uit lunchen met Emma en nog een andere vriendin van Zara en lekker even geshopt, ga die Engelse kleine lieve shopjes echt missen! Die dag erop, dinsdag dus, moest ik weer op tijd naar Colhester om de hele dag van 9 tot 3 om de rest van die stomme test te maken, haha! Nou allemaal helemaal gelukt en nu nog wachten tot 26 Juli voor de uitslag! Kadi en ik waren helemaal blij dat we er vanaf en het was heerlijk weer dus we hebben heerlijk op het terras gezeten in Colhester! wijntjes gedronken en natuurlijk even wezen winkelen! Daarna hebben we gezellig samen gegeten en een filmpje gekeken, was wel even gezellig naar een weekend stom leren! Voor de rest ken ik nu bijna alle inwoners van dit gezellige boeren land hier in Engeland, haha! Oh ja ik heb zaterdag een feest gehad en kan het gewoon eigenlijk niet uitleggen hoe dat hier is! Ga het toch proberen! Wij in Nederland gaan ons op tutten, mooie kleertjes en schoenen aan, helemaal klaar voor de avond! Zaterdag had ik een feest gewoon ergens in een random weiland bij ons verder op! Het was letterlijk een tent op een grasveld met een kampvuur en een band en later een Dj! 100 man loopt daar in trainingsbroeken, regenlaarzen en grote truien, het maakt allemaal niks uit! Het mooiste is nog dat je niks hoeft te betalen en een bar is er ook niet! Dus zie je het al voor je 100 mensen staan in een tent te dansen in hun regenlaarzen met een rugzak met bier op hun rug, haha!
Ik heb ondertussen ook een keuze gemaakt wat betreft mijn studie voor volgend jaar dat was ook echt iets wat ik niet vergeet! Ik zat er heel erg over in dat ik gewoon geen keuze kon maken en Zara kon dat heel goed zien! Dus ik kwam beneden en Zara zag het en zei ; Oke bibi het maakt me niet uit welke keuze je maakt maar vanavond ga je gewoon op die stomme knop drukken oke? Je gaat nu naar boven je gaat het doen en je sms’t me als je het gedaan hebt! Dus zo gezegd zo gedaan, ik haar een sms sturen! Komt mevrouw al zingend, schreeuwend dansend mijn kamer binnen met een zak chocolade, haha! Ze was zo blij! Ze is zo mee levend en wil altijd helpen en dat is zo fijn! Voor de rest hebben we nog heel veel dinertjes hier gehad en lunch party’s! Maandag was ik ben ik mee geweest naar een feestje van Charlie van zijn vriendje Edward en ik ging mee om de moeder te helpen met alle boys! Haha, ja ik word gewoon uitgeleend aan alle moeders om te helpen! We zouden naar de bioscoop gaan, maar je zult het niet geloven er was een lek! Uiteindelijk zijn we naar de suffolk food hall geweest, dat is echt super leuk een soort van restaurant, winkel speeltuin iets in ipswich! En je kijkt over op de rivier! En ze hebben heel veel verse heerlijke producten uit andere landen enzo! Dus dat was helemaal gezellig! Net even heerlijke Engelse flapjacks gemaakt voor donderdag omdat het dan mijn laatste les dag is! Morgen hebben we een koffie ochtend bij lucinda met allemaal moeders en gaan ze taart bakken enzo en ik ben er natuurlijk bij om de kindjes te vermaken! Nouja ik ga nu stoppen ga zara nog even helpen met een courgette taart volgens mij, haha! Dit was mijn laatse verhaaltje, spring waarschijnlijk van de hak op de tak maar, anders wordt het ook zo saai!
Tot snel,
Bibi

  • 21 Juni 2011 - 18:55

    Rachel:

    ooh het ziet er naar uit dat ik een enorme druk op mn schouders krijg om jouw plaats in te nemen met alle goeie indrukken die je hebt achtergelaten haha!

  • 22 Juni 2011 - 21:35

    Sue :

    Net "laatste 3 weken" gelezen.... ik wil mijn kaplaarzen aan en naar het feestje!
    I suppose I should write in English ..it all sounds great.It's just really hard to imagine that it's gone so fast that you'll be back in less than 3 weeks.
    What you didn't say was what you've decided to study ... only that you'd made a decision. I'm very curious to know what!
    Saturday we're having a party for Ger's birthday and hope that Thomas will come. The Hengelo's Jazz Kwintet are going to play.
    love Sue ...& Ger too

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Halesworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2011

Laatste 3 weken!

12 Mei 2011

Ja, ik kan nog schrijven!

20 Januari 2011

Londen & Cambridge.

14 December 2010

De klokt gaat sneller in Halesworth...

21 November 2010

Ander uitzicht....
Bibi

Hi allemaal! Ik zal binnenkort (hopelijk 1e week van Oktober) vertrekken naar Engeland! Daar zal ik the Nanny worden van een gezin! Daar zal ik op de kinderen passen en thuis licht huishoudelijk werk doen!

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1809
Totaal aantal bezoekers 18153

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 30 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: