Ja, ik kan nog schrijven! - Reisverslag uit Halesworth, Verenigd Koninkrijk van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu Ja, ik kan nog schrijven! - Reisverslag uit Halesworth, Verenigd Koninkrijk van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu

Ja, ik kan nog schrijven!

Door: Bibi

Blijf op de hoogte en volg Bibi

12 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Halesworth

Zo dat is heel lang geleden dat ik iets geschreven heb! Ik spring niet
uit vliegtuigen, zwem niet met haaien en ben ook niet in de jungle aan het overleven dus ik dacht ik hoef niet echt te schrijven! Maar ik hoorde toen ik Nederland was dat mensen het wel heel leuk vinden om wat te lezen dus bij deze! Waar moet ik nu beginnen?

De Fam. Vaux dan maar! Het gaat nog steeds helemaal super en de band word alleen maar sterker! Zie er al tegen op om afscheid te nemen! Van de week stond eme onder aan de trap toen ze wakker was; i want MY Bibi! Haha zo schattig' ze komt zelfs ochtends naar mijn kamer en dan gaan we samen peppa pig kijken in mijn bed! Zara en ik zijn druk bezig met het uitzoeken van nieuwe jurkjes voor St. Tropez dus, ja het is heel zwaar hier! ;)

In de weekenden ben ik nog steeds met een groep leuke Engels vrienden! Oh ja ik zal jullie nog vertellen over mijn trip naar Schotland, dat was echt een giller! Wij zaten lang geleden dus met iedereen te chillen toen ze vroegen Bibi wil je mee naar Schotland? Nouja tuurlijk wil ik dat wel! Wat het allemaal in hield wist ik niet tot een week van te voren toen ik een lijst kreeg met alle dingen die ik mee moest nemen! Thermo ondergoed, wandelschoenen, tent en een Back pack rugzak! Nou het was gelijk duidelijk dat iedereen niet zou denken dat Bibi dat ging doen, ali en Zara hebben me een week lang uitgelachen omdat ze dachten dat ik het nooit zo overleven! Nou het was niet heel luxe en comfortabel maar ik leef nog! Wat we nou gedaan hebben; we zijn in een busje met 17 mensen en 17 even grote tassen naar schotland gereden, naar het gebied van de ben nevis. In Schotland mag je overal kamperen als je maar niet gezien word vanaf de weg! Dus we moesten eerst op zoek gaan naar een plek om ons kamp op te slaan! Was echt lachen met 2 graden en stromende regen, wat heb ik genoten! De 1e avond was zeker gezellig maar het was zo koud en ik was nog helemaal nat dus dat was ook niet echt helpful! Helaas konden de jongens er niet in slagen om een kampvuur op te zetten dus warm worden en warm eten zat er niet in! Vervolgens ben ik maar met al mijn kleren inclusief mijn jas gaan slapen om vervolgens ochtends nat te worden. Zaterdag zijn we de ben nevis gaan bewandelen en dat was echt heel gaaf! Heb het nooit geweten, maar Schotland is echt heel mooi! We hebben aardig wat af gewandeld maar na een tijd kwamen we zeg maar op
de grens dat er altijd sneeuw ligt. Omdat we met zo'n grote groep waren en zonder professionele spullen moesten we daar stoppen en weer terug gaan! Ik was kapot! Die avond prachtige plek gevonden op een soort berg waar we uitzicht hadden over een stad met een haven! Toen heerlijke bacon gebakken op ons toen wel gelukte kampvuur !

Even kijken tussendoor ben ik nog een in nederland geweest, wat super leuk was! Heb heerlijk chicken pie voor de meiden gemaakt al zeg ik het zelf, haha! toen weer terug voor de laatste 2,5 maanden! Werd heel openlijk ontvangen, we gingen gelijk weer uit lunchen bij jimmy farm in ipswich! Charlie was echt super blij want zijn idool van een programma van tv was daar dus hij mocht op de foto met de presentator van deadly 60! Eme was niet bij me weg te slaan die was heel blij dat ik terug was!

Het 1 e weekend hier in Engeland was het Pasen! We zijn paaszaterdag naar vrienden geweest voor een egghunt! we waren ongeveer met 60 man, haha wat een feest! Met al die kids op een bounchy castle en chocolade eieren zoeken met 25 graden, wat een succes! Die zondag en maandag hebben we pasen gevierd bij zara haar ouders in Cambridge! Het leek wel kerst maar dat met heerlijk warm weer! Zara haar moeder, Linda had heerlijke gerechten gemaakt! Eerst hadden we lunch met een pudding na de tijd toen 2 uur later hadden we weer een andere zelfgemaakte cake voor bij de koffie en toen 2 uur later hadden we diner met vervolgens weer pudding! Ja engeland is echt goed voor je licaam!


Oeeeh, iets wat ik zeker nog even alst laatste moet melden; The Royal wedding!
Vrijdag de 29e zat ik om 6 uur op mijn fietsje om naar londen te gaan met 3 andere leuke meiden, kadi, pia en Nora! Het was een dag en een ervarding die ik nooit ga vergeten! Wat was dit een happening zeg! Wij kwamen om 9 uur in London aan met de insteek van wie zien wel waar we terecht komen en al ser geen plek is gaan we wel gewoon ergens op een scherm kijken! Nou ik kan je zeggen dat we aardig geluk hebben gehad want we hebben alle auto’s lang zien komen! Wie er in zat kon je niet zien, maarja daar gaat het ook niet om, het was wel de auto van ……. Tijdens de ceremonie hebben wij even gechild in st james park om daarna weer met de andere 1000.00 mensen met stomme vlaggetjes tegen elkaar aan gedrukt te staan om ook maar een glimp op te vangen van het bruidspaar! Toen was het moment waar we de hele dag op gewacht hadden, de kus! Er gingen geruchten rond dat ze het hek open zouden doen op het laatste moment zodat iedereen dichtbij zou kunnen staan! Nou ik denk dat sommige de beelden op tv wel gezien hebben dat er een hele stroom met mensen allemaal het lege plein op rennen! Ga nog maar eens kijken en als je iemand ziet met een engels vlaggetje en een zwart jasje ben ik het! Het is echt lastig uit te leggen hoe het was om erbij te zijn! Het was gewoon zo groots, iedereen was verkleed , iedereen was happy, echt de hele stad lag op zijn kop, eigenlijk heel Engeland!
Oh ja het mooiste van die dag wat de meeste mensen op tv dan weer niet gezien hebben! Na de kus ging de hele familie naar binnen om te lunchen. Wij stonden nog op het plein om te wachten tot dat iedereen weg kon! Ik was nog even aan het kijken naar Buckingham palace toen ik in 1 keer een gordijntje aan de rechter kant van het gebouw open zag gaan. Een paar seconde later besefte ik dat de gele hoed die ik zag toch echt bij de koningin hoorde. The queen of England zat gewoon stiekem even door de gordijntjes te gleuren om te kijken hoeveel mensen er nog waren! Toen ze besefte dat bepaalde mensen ook haar hadden gespot besloot ze het gordijntje maar weer dicht te doen! Echt vergeet dat beeld nooit meer!

Om 6 uur zag ik eindelijk Kirby weer na een veel te lange tijd! We zijn heerlijk uit eten geweest en hebben alles bij kunnen kletsen! Heel fijn zo’n hele avond weer nederlands praten! Zaterdag heb ik Kirby haar familie ontmoet en hebben we even lekker van de zon genoten met een vriendinnetje van Kirby en haar moeder! Kirby zou met haar hele familie in de London eye maar ik moest eigenlijk naar huis en had niet echt geld om mee te gaan en de rij leek zo lang dus dat moest ik helaas afzeggen! Dus ik dacht ik ga gewoon even lekker in de zon zitten naast de London eye om te kijken of ik ze kan zien! Werd ik 1 minuut later gebeld door Kirby: bibi kom nu! Bibi kom nu naar de London eye! Nouja ik als een gek naar de London eye rennen op dat moment had ik nog steeds geen idée waarvoor! Onze niet al te nuchtere Kirby had 1 kaartje te veel gekocht! Dus ik ben met mijn aardigste, liefste en charmanste glimlach de hele rij langs gegaan om binnen 1 minuut vooraan te staan om een tripje London eye mee te pakken. Nogmaals bedankt Kirby!

Ik ga voor nu even stoppen! Er komt zeker nog een ander verhaal! Ik ben mijn laatste 2 maanden in gegaan dus we gaan het helemaal redden en voor dat ik het weet zet ik mijn voet weer op Nederlandse bodem!

Xx Bibi


  • 13 Mei 2011 - 09:06

    Nadine:

    Hoi Bibi,

    Super leuk verhaaltje heb je geschreven! Het afscheid over een paar maanden zal inderdaad lastig worden, maar gelukkig heb je nog even de tijd om te genieten :)!

    Veel plezier de komende tijd!

    Groetjes,

    Nadine
    Travel Active

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Halesworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2011

Laatste 3 weken!

12 Mei 2011

Ja, ik kan nog schrijven!

20 Januari 2011

Londen & Cambridge.

14 December 2010

De klokt gaat sneller in Halesworth...

21 November 2010

Ander uitzicht....
Bibi

Hi allemaal! Ik zal binnenkort (hopelijk 1e week van Oktober) vertrekken naar Engeland! Daar zal ik the Nanny worden van een gezin! Daar zal ik op de kinderen passen en thuis licht huishoudelijk werk doen!

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 18153

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 30 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: