Familie Graham! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu Familie Graham! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu

Familie Graham!

Door: biebinengeland

Blijf op de hoogte en volg Bibi

18 Oktober 2010 | Nederland, Borne

Hallo allemaal,
Nou het eindelijk zo ver! Na vele lange weken heb ik eindelijk een gezin gevonden! Gister werd ik gebeld, ik was best wel verrast want ik wist van niks en had geen email van de organisatie gekregen! Ik heb gesproken met de moeder van het gezin en het was erg leuk en gezellig! Het klikte meteen en Ameeta zou mij graag als aupair willen! Ik heb gisteravond gelijk de keuze gemaakt om te komen omdat het gewoon zo goed voelde!
Het gezin heeft 2 kinderen, een meisje van 12 en een jongetje van 10 jaar! Het meisje houdt van dansen, zingen en toneelspelen! Echt super leuk, de dingen die mij ook wel aanspreken! Het jongetje, Kieran, speelt rugby! super schattig! De familie woont in de stad Epsom, dat ligt onder Londen! Binnen een half uur ben je met de trein in het centrum van Londen! De vader, John, heeft een eigen bedrijf in Londen en is ingenieur! De moeder is diëtiste en voedingsdeskundige! Ze houden van sport, leuke dingen doen en lekker eten!
Omdat het oudere kinderen zijn hoef ik niet heel veel op te passen en luiers te verschonen ofzo! Ik zal ervoor moeten zorgen dat ze op tijd op staan en op tijd op school zijn! Het jongetje zal ik naar school moeten brengen en weer op moeten halen! De bedoeling is dat ik daar 2 x per week naar school ga om mijn engels te verbeteren ( wat hard nodig is).
De familie verwacht mij op 30 Oktober dus ik ga nu hard op zoek naar een ticket voor die datum!
Tot de volgende keer!

  • 21 Oktober 2010 - 06:05

    Annelot Weusthuis:

    Aah wat gaaf! Klinkt echt heel erg leuk. Die leeftijden zijn ideaal om op te passen, kun je leuk mee praten (en je Engels dus verbeteren) en ook echt leuke dingen mee doen!

    Veel plezier en ik hoor wel van je.

    Liefs,
    Annelot!

  • 26 Oktober 2010 - 07:45

    Annelot:

    Nog 4 dagen, SPANNEND!

  • 30 Oktober 2010 - 09:16

    Danielle:

    Ik mis je nu al :(
    Haha.. goede reis gehad schattebout? en hoe ist daar?

    dikke kus (K)(K)(K)
    DAAN

  • 30 Oktober 2010 - 10:06

    Annelot Weusthuis:

    Ik spam even je blog af, want ik weet hoe spannend het is!

    Je bent er nu als 't goed is. Ben benieuwd hoe je eerst indruk is, hoop dat je geluk hebt met je family, dat scheelt een hele hoop!

    Liefs,
    Annelot

  • 31 Oktober 2010 - 15:20

    Lotte:

    Meisie!! Ah waar blijft het eerste verslagje? Ik ben zooo benieuwd hoe je het hebt daar en of de familie leuk is.. Mis je! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2011

Laatste 3 weken!

12 Mei 2011

Ja, ik kan nog schrijven!

20 Januari 2011

Londen & Cambridge.

14 December 2010

De klokt gaat sneller in Halesworth...

21 November 2010

Ander uitzicht....
Bibi

Hi allemaal! Ik zal binnenkort (hopelijk 1e week van Oktober) vertrekken naar Engeland! Daar zal ik the Nanny worden van een gezin! Daar zal ik op de kinderen passen en thuis licht huishoudelijk werk doen!

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 18171

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 30 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: