Mijn eerste dagen in Epsom! - Reisverslag uit Epsom, Verenigd Koninkrijk van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu Mijn eerste dagen in Epsom! - Reisverslag uit Epsom, Verenigd Koninkrijk van Bibi Timmerman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dagen in Epsom!

Door: biebinengeland

Blijf op de hoogte en volg Bibi

01 November 2010 | Verenigd Koninkrijk, Epsom

Hi lieve allemaal,
Hier mijn eerste berichtje uit Epsom, Engeland! Ik zou even vertellen hoe mijn vlucht is gegaan en mijn eerste dagen bij familie Graham! Ik had vrijdag ik denk ongeveer anderhalf uur vertraging dus dat was erg vervelend! Zat ik daar in mijn 1tje zielig en verdrietig te wachten in de gate! Nou ja dat heb ik overleefd mijn vlucht was zo voorbij ik denk 45 minuten en toen was ik er al! Toen ik in Gatwick aan kwam werd ik toch wel een beetje zenuwachtig.. Hoe zullen ze zijn? Zijn ze aardig? Is mijn engels wel goed? Vinden ze me aardig? Nou, ik heb me zorgen gemaakt om niks! Ze stonden daar te wachten met z’n allen en ze waren super aardig! John de vader nam gelijk mijn koffer aan om het te dragen, heel fijn, haha! Toen stond daar ook nog eens een hele mooie grote auto... met tv’s in de stoel, haha geen probleem voor mij! De moeder en de vader waren vooral veel aan het kletsen en de kids waren nogal stil! Ik kreeg gelijk te horen dat mijn engels zo goed was. Nou dat is was wel fijn om te horen van mensen uit Engeland!
Na 20 minutjes rijden kwamen we aan in hun stad, Epsom! Wat ik tot nu toe van de stad heb gezien is het een leuke stad met mooie huizen en een heel mooi park! Het huis van familie Graham is erg mooi! Ik heb een kamer met alles erop en eraan het lijkt net een hotelkamer, lekker luxe! Ik denk dat de vader een obsessie heeft met tv’s en vooral grote tv’s! We hebben beneden een tv en het is heel groot en op hun kamer hebben ze ook een enorme tv het lijkt wel een bioscoop! Ze hebben 2 woonkamers beneden en een fijne keuken met grote glazen deuren!

De kinderen zijn echt heel erg voorbeeldig en lief! Het meisje is heel erg slim en zit op een hoge meisjesschool! Ze is erg ambitieus denk ik, ze doet aan karate,drama, roeien, glee club, piano, hockey, cheerleading en vast nog wel meer! Ze is erg stil, maar heel lief en aardig! Kieran houdt van starwars en van die gekke poppetjes, die op elkaar kunnen schieten en allemaal rare uitstekels op hun lichaam hebben! De vader is erg sociaal en is er grappig! Het is een familie die eigenlijk alles goed doet; de kinderen zitten op de hoogste scholen, ze moeten elke dag 2 stukken fruit eten en minimaal 3 soorten groenten en ze doen aan recyclen en ga zo maar door! Jemima stond gister haar eigen kleren te strijken! Daar kan ik zelf nog wat van leren!
Zaterdag hebben ze me meegenomen naar een soort van wijk in Londen, Kingston! Het was heel erg leuk en ze hebben me de rivier de Theems laten zien! We zijn uit eten geweest in een erg goed Italiaans restaurant! Daar hebben we veel geklets over mij en hun levens! Zaterdag zijn we vroeg naar bed gegaan want zondag zou een lange dag worden! Nou ik kan je zeggen dat was het ook! Een hele dag rugby en ja zoals Engeland bekend staat zo was het ook! Het begon met regenen in de ochtend en het hield niet meer op! En daar stond ik dan met mijn zwarte lak regenlaarzen in de modder op het rugby veld te kijken hoe jongens van 10 elkaar op de grond in de modder duwen! Kieren moest 2 wedstrijden spelen en verloor ze allebei dus dat was wel jammer! Jemima haat modder en rugby dus nadat we Kieran hadden aangemoedigd moesten we even bijkomen met een kopje thee en ‘the devils wears prada’ in de auto! We waren daar vanaf 10 uur in de ochtend en nadat Kieran klaar was zijn we ook nog naar een officiele rugby wedstrijd geweest! Ik heb nooit geweten dat die sport zo populair is in Engeland! Het leek wel een voetbal wedstrijd ik denk dat het stadion zo groot was als die van heracles ofzo! (Ben daar nog nooit geweest, maar toch dat denk ik, haha) Er waren overal camera’s omdat het ook live op tv was! Het was leuk om een keer te zien maar ik denk dat voetbal toch meer mijn ding is! Er staan gewoon ambulances klaar om de mannen naar het ziekenhuis te brengen, ook in de ochtend bij de kleine jongens stond er een ambulance! Het is een erg agressieve sport. Ik denk dat voetballers watjes zijn vergeleken de rugby spelers!

Vandaag was een lange zware dag! Ik moest om 7 uur opstaan om de lunchpakketjes te maken voor de kids! Daarna hebben Ameeta en ik Kieran naar school gebracht! Kierand denkt dat hij oud genoeg is om alleen te gaan en hij vind het niet stoer dus hij liep 20 meter voor ons, zo schattig! Daarna hebben Ameeta en ik het hele huis schoongemaakt, wat een klus! Daarna even geluncht en boodschappen gedaan! Ze hebben hier van die enorme supermarkten met 40 kassa’s! Ze verkopen alles, tv’s magnetrons, kleren, fruit, sokken!
Daarna gingen we koken beetje kletsen, zingen met een spel op de playstation en toen was de avond alweer snel voorbij! Ik heb me aangemeld op een site voor aupairs in Engeland dus daar ga ik morgen maar eens even op kijken om te zien of er iemand net zo vriendloos is als ik, haha! Morgen ga ik ook naar school met Ameeta om te kijken wanneer ik kan beginnen met engelse lessen!
Tot nu toe gaat alles eigenlijk best wel goed dus tot de volgende x!
Liefs Bibi

  • 02 November 2010 - 06:44

    Milou:

    Lievie!
    Wat een leuk verslag en wat een super goede eerste indrukken! Geniet lekker van alle tv's, het lekkere eten en de (nog) rustige kindjes haha! Veel plezier met shoppen bij de mega supermarkt :D

    Hele dikke knuffel

  • 02 November 2010 - 06:51

    Annelot:

    Hee Bibi!

    Dat klinkt allemaal heel goed! Dat rugby is echt vreselijk inderdaad, hier zijn ze er ook helemaal gek van!

    Die supermarkten hebben ze hier ook (is logisch, aangezien bijna iedereen oorspronkelijk uit Engeland komt ;)), nou na een aantal weken verdwaal je niet meer!

    Veel plezier met leuke dingen doen en ik hoop dat je verdere berichten net zo positief en leuk klinken.

    Liefs!

  • 02 November 2010 - 10:03

    Nadine:

    Hoi Bibi,

    Leuk om je eerste verhaaltje vanuit Engeland te lezen. Super dat je zo leuk ontvangen bent bij de familie Graham!

    Geniet van je tijd in Engeland.

    Groetjes,

    Nadine
    Travel Active Au Pair Team

  • 02 November 2010 - 16:16

    Marjolein:

    Hee Bibi!
    Wat fijn dat je zo leuk bent ontvangen in Engeland! Klinkt echt leuk allemaal! Is weer eens wat anders als studeren hè haha! Geniet ervan en ik ga je reisverslagen zeker volgen! heel veel plezier met alle leuke dingen die je nog te wachten staan!
    X Marjolein

  • 03 November 2010 - 10:37

    Irma:

    hey dear bibi,

    what a nice report!!
    ha ha
    wat een super goed verhaal

    liefs mama

  • 03 November 2010 - 13:55

    Renee:

    Hey Bibi! Via de waarbenjij site van Hanneke zag ik dat je als aupair in Engeland zit! Wat ontzettend gaaf zeg! :) Geniet van dit leuke avontuur en ik zal je reisverslagen zeker blijven volgen!
    Liefs Renee

  • 03 November 2010 - 16:17

    Marlin:

    Heeee Bibi,

    Hoorde van Corina dat je naar Engeland ging.
    Leuk dat je hier alles bij houd en te weten dat je het naar je zin hebt!
    Heel veel succes nog daar in Engeland & tot je volgende verhaaltje!

    Groetjes van mijn mam,
    Liefs Marlin

  • 04 November 2010 - 01:39

    Lotte:

    Bibiii :D

    Ah wat klinkt dat goed en gezellig:D Ik ben benieuwd hoe het op je school is.. Sevilla is geboekt, ook via travel active!!
    Veel liefs Lotte

  • 04 November 2010 - 13:25

    Chantal:

    Heeey bieb!

    Wat leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je al en hoop hebt gezien en meegemaakt.. Zo te lezen hebben ze je amper nodig met zulke lieve en zelfstandige kinderen!

    Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat ondernemen als je al je eerste indrukken allemaal verwerkt hebt ;).

    Liefs Chantal

  • 05 November 2010 - 18:20

    Suzy:

    haa bieb klinkt allemaal super vet!! geniet er nog van hé, xx

  • 08 November 2010 - 12:32

    Imke:

    Heee bibi!!

    Wat ontzettend leuk om al die verhalen te lezen. Echt fijn dat je het naar je zin hebt bij je familie! Ik blijf je dagboek volgen, ben benieuwd naar je avonturen haha!!

    Heel veel succes met alles daar, en geniet lekker van Engeland (en helaas haar regen...)

    x Imke

  • 11 November 2010 - 15:38

    Danielle:

    HAHAHAHA BIEB!
    was het toch een auto met TV's en niet een oud barrel(A)

    KUS

  • 24 November 2010 - 18:59

    Martin:

    Hallo Bibi,

    Hoe gaat het met je? Super zeg dat jij dit doet!! Ik hoorde dat je tussen kerst en oud en nieuw thuis bent. Misschien kunnen we dan nog een keertje afspreken om alle verhalen te horen?

    Dikke knuffel van je favoriete oom, ha ha, veel plezier nog!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Epsom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2011

Laatste 3 weken!

12 Mei 2011

Ja, ik kan nog schrijven!

20 Januari 2011

Londen & Cambridge.

14 December 2010

De klokt gaat sneller in Halesworth...

21 November 2010

Ander uitzicht....
Bibi

Hi allemaal! Ik zal binnenkort (hopelijk 1e week van Oktober) vertrekken naar Engeland! Daar zal ik the Nanny worden van een gezin! Daar zal ik op de kinderen passen en thuis licht huishoudelijk werk doen!

Actief sinds 22 Aug. 2010
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 18153

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 30 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: